Zoeken in deze blog

vrijdag 14 mei 2010

OXFAM - Anniek heeft een interview te Maasmechelen in de Oxfam winkel - Gesprek met medewerkers Nicole en Theo -

http://www.youtube.com/watch?v=1NUPhUxPJrY       of http://cornelissenanniek-multimedia.blogspot.com/

VRIJDAG 30 APRIL -  AFSPRAAK OXFAM WINKEL TE MAASMECHELEN
Kort verslag:

Via deze link komt U terecht op het interview dat ik gehad heb met twee medewerkers van de Oxfam- winkel te Maasmechelen. Nicole en Theo hadden mij beide ontzettend veel te vertellen over de organisatie van Oxfam. Ik heb mij moeten openstellen voor de probleemsituaties die zij zien en ervaren in het gebeuren van OXFAM. Ook werd er een korte link gelegd naar het St. Vincentieus. Hoe komen mensen die leven in armoede terecht bij hen. Wat doen zijn? Armoede? Ik stond met veel positieve aandacht en nieuwsgierigheid te luisteren naar hun informatie rondom Oxfam. Ik begrijp nu ook welke waarden en normen zij van de bevolking vragen omtrent Oxfam en wereldwinkels.

Kortom: een zeer constructieve zoektocht waarbij ik mij heb moeten openstellen voor de motivatie en gevoelens die bij deze medewerkers aan het licht komen. (Zie ook: Blogbericht: Reflectie onderzoeksvragen).

(Laatste stap:Brief gericht naar KLASSE -> is nog onder constructie)

1 opmerking:

  1. zeer mooie weblog! je hebt er hard aan gewerkt!

    fijn gesprek ook en mooi verwerkt!

    nu nog je laatste stap! succes ermee

    proficiat tot nu toe!!

    BeantwoordenVerwijderen